Saturday, April 9, 2011

salah aku ke ? sorry ~


salam buat kalian semua :)
semoga kte sentiasa diberkati Allah s.w.t.
amin..

Ya Allah 
adakah ini ujian yg engkau berikan kpd hambamu ini
klu laa ini salah aku
maafkan aku Ya Allah
aku x pernah berniat nk wat sume tue
lindungilah kawanku itu Ya Allah
semoge dye x silap membuat keputusan dlm hidupnya Ya Allah
bese la kan 
manusia x penah lari dr membuat kesilapan
kdg2 dorg x sedar yg sbnrnye dorg wat silap
termasuk la aku 

klu kte da sedar kesilapan kte
ambiklah iktibar @ pengajaran d sebalik sume yg berlaku
setiap yg terjadi ade hikmah yg terselindung
cume kte manusia biase ny tatao ape hikmahnye
tp percayalahh
Allah x penah uji seseorang hambanya dgn dugaan yg melebihi kemampuannya
so renungkanlah dan selamat beramal :D



p/s : awak , fikirlah baik2 ye . pastikan setiap keputusan yg awak buat , adalah yg terbaik dan mendatangkan hasil kpd awak dan bukannya kerugian :)

No comments: