Tuesday, October 4, 2011

trauma ?

Seperti tajuk entry kite pada hari ni . yeah ! spe tao ape itu trauma ? sila angkat kaki ye . :p
rase-rasenye mesti setiap org tu ade rase trauma or takot ngn something kan ?


cth mcm kwn aku , die takot sgt2 ble dgr guruh . die ckp die penah nmpk kt kampung die ade org meninggal sbb kene sambar ngn petir . thats why die takot giler dgr bunyi guruh :) kesian kan kt kwn aku tuh . 


actually, aku pon ade jugak tao . aku takot giler ngn spesis yg nmenye kumbang ngan labah-labah .





da la td kan . aku mandi and then bole pulak kan nampak labah-labah kt pintu bilik air . waaaaaaaaaaaaaaaaa . x senang duduk la aku nak mandi . ape lagi kan . mandi kerbau la aku . hahaha . okay tipu . mandi wangi la sikit :p

aku takot ngan kumbang sbb x bape suke ble binatang tu terbang2, dtg and melekat kt baju kte . geli lahh . seyes x tipu ! dah melekat kt baju , xnak pulak lepaskan cengkaman tue . eerghh ! sakit tao x . *dgn binatang pon nk gadoh ke ape* HAHA .

ape pendapat korg tentang pengalaman yg mcm nih ? jom share2 :)


No comments: