Saturday, December 29, 2012

Musim Durian Crepe ?

Assalamualaikum dan hai semua. Selamat tengahari dan bukannya selamat pagi ye kawan-kawan. 

Alhamdulillah masih lagi bernafas dan diberikan nikmat daripada Allah S.W.T. dan kita hendaklah bersyukur kepadaNya. Aku sekeluarga pun baru saja lega dgn keadaan cuaca dan banjir yang hebat melanda negeri Kuantan baru-baru ini. Masa kejadian aku xde di Kuantan sebab bercuti di kampung. Nasib kami baik sebab air x sempat masuk dalam rumah di Kuantan. 

Eh jauh menyimpang pulak dari topik sebenar.

Actually, aku just nak cerita pasal musim durian crepe yg sedang heboh diperkatakan ;p . Baru-baru ni aku berpeluang merasai sendiri durian crepe ni. Ya Allah sedap sgt sampai nak menangis rase. Nampak tak betapa sedapnya durian crepe tu? Hahaha . maaf terover excited sikit. Maybe sebab aku ni memang jenis yang suka makan durian x tahu lah kan. Durian crepe ni rasa macam durian lah dan dicampur dgn whipped cream. Fuhhh sedap tau! Teringin nak belajar buat tapi takut x jadi macam kek pavlova yg aku buat hari tu. Bukan kek pavlova tapi kek x jadi namanya. Hahaha so sad T.T 

K lah xnak cakap banyak sebab nanti korang tau lah bila dah rasa sendiri durian crepe tu camne . Bye2 assalamualaikum ;)




Budak kecik pun happy makan durian crepe ;p

1 comment:

Anonymous said...

has a hockey for almost any brand , uncover [url=http://www.christianlouboutinshoessaleus.com]black shoes red sole[/url]

are several
plans
[url=http://www.christianlouboutinshoessaleus.com/christian-louboutin-women-christian-louboutin-pumps-discount-1_3.html]christian louboutin eugenie pumps[/url]


christian louboutin: ->

Related help links:[url=http://www.christianlouboutinshoessaleus.com/christian-louboutin-women-christian-louboutin-pumps-discount-1_3.html]christian louboutin pigalle studded pumps[/url]